ADECCO ERENKÖY Office Admin İş İlanı

Office Admin iş ilanı açıklaması

Adecco Grup, merkezi İsviçre’de, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 33.000 çalışanı, 5.500 şubesiyle her gün 750.000’in üzerinde kişiye iş imkanı sağlayarak 100.000’in üzerinde firma ile buluşturmaktadır. İnsan kaynakları ve istihdam çözümleri konusunda dünya lideri olan Adecco, global bakış açısı ile lokal ihtiyaçların çözümlenmesinde geniş bilgi birikimini müşterileriyle paylaşmaktadır. Adecco Group bir Fortune 500 firması olup, SIX Swiss Exchange borsanına kotedir.

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz güç elektroniği alanında faaliyet gösteren müşterimiz için ‘Office Admin’ pozisyonuna çalışma arkadaşı arıyoruz.


Genel Nitelikler:

• Tercihen üniversite mezunu,
• Minimum 5 yıl deneyimli,
• İyi derecede ingilizce bilen,
• ERP sistemleriyle ilgili deneyim sahibi.


İş Tanımı:

• Sisteme sipariş girişlerinin yapılması,
• Lojistik, gümrük vs gibi alanlarda iş takibi yapılması,
• Arızalı ürünlerin takibinin yapılması,
• Faturaların sisteme işlenmesi ve servisin yönlendirilmesi.

Adecco, İşkur'un denetiminde 31.12.2010 tarihli 442 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

Office Admin ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 16/06/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADECCO ERENKÖY
Sektör / Bölüm / Pozisyon Elektrik ve Elektronik / Ofis Yönetimi / Ofis Elemanı