Sektörün öncü kuruluşlarından olan kurumsal bir Gayrimenkul Şirketimiz için Bayan "Ofis Asistanı" arayışımız bulunmaktadır.
- 28-35 yaş aralığında,
- En az 2 yıl asistanlık ve benzeri işlerde deneyimi bulunan,
- Telefon trafiğini yönetecek ve gelen misafirleri karşılayıp, yönlendirecek,
- Kurye, kargo vb. gelen giden evrakları düzenleyip takip edecek,
- Güler yüzlü ve görünümüne her zaman özen gösteren,
- Diksiyonu düzgün, Prezentabl,
- En az Ön Lisans mezunu,
- Kendisini ve yaptığı işi geliştirmeyi seven,
- Düzenli ve disipli çalışan,
- Ofis programlarını iyi derecede kullanabilen (Word, Excel, Powerpoint vb),
- Ofis ekipmanlarını etkin kullanabilen (Fax, tarayıcı, yazıcı vb),
- Planlama, organizasyon ve koordinasyon becerisi güçlü,
- Kalite odaklı çalışan, titiz ve düzenli,
- Hafta içi 09:00-19:00 saatleri arasında, Cumartesi dahil, Pazar tatil. Ağustos itibariyle haftasonu çalışması; Cumartesi tatil, Pazar günleri de 10:00-17:00 arasında çalışabilecek,
- Bağdat Caddesine ulaşım problemi olmayan,
- Bayan
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Şirket Bilgileri Gizli |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Gayrimenkul, Emlak İşleri / İnsan Kaynakları / Uzman |