Omuz Omuza Ofis Asistanı (Engelli Kadro İş İlanı

Ofis Asistanı (Engelli Kadro iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

• En az lise veya üniversite mezunu,
• İyi derecede bilgisayar bilen (Word, Excel, Internet),
• Daha önce ofis içinde benzer bir görevde en az 1 yıl çalışmış,
• Diksiyonu düzgün, sorumluluk sahibi, insan ilişkileri güçlü, ekip çalışmasına yatkın,
• Engellilik derecesi % 40 ve üzerinde olan,
• Türkiye İş Kurumuna kayıtlı,

Not : Pozisyonla ilgilenen adayların ön yazılarında; engel durumlarını net olarak ifade etmelerini rica ederiz.

İŞ TANIMI

• İlgili departmanın iş süreçlerine destek vermek,
• Evrak süreçlerini takip etmek,
• Dokümantasyon, dosyalama ve arşivleme süreçlerini yürütmek,
• Bilgisayarda veri girişi yapmak.

‘’Omuz Omuza’’ bir Happy İnsan Kaynakları markasıdır.
"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumunun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "

Ofis Asistanı (Engelli Kadro ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 08/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Omuz Omuza
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / İdari İşler / Eleman