Happy İnsan Kaynakları Ofis Asistanı İş İlanı

Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz yayıncılık sektöründe faaliyet gösteren müşterimiz için "Ofis Asistanı" arıyoruz.

İş Tanımı :
-Her türlü haberleşme araçları ile (telefon,mail, fax vb) yazılı ve sözlü haberleşmenin yönetilmesi,
-Ofisin tüm sekreterya süreçlerinin yönetilmesi,
-İlgili yöneticilerin asiste edilmesi,
-Gelen ve giden fatura ve evrakların teslim alınıp, ilgili kişilere ulaştırılmasının sağlanması,
-Seyahat ve toplantıların planlanması ve organize edilmesi.

Genel Nitelikler :

-En az lise mezunu,
-Tercihen benzer bir pozisyonda en az 1 yıl tecrübesi olan,
-Dış görünümüne önem veren, diksiyonu düzgün,
-MS Office programları ve ofis ekipmanlarına hakim,
-İnsan ilişkilerinde başarılı, yazılı ve sözlü iletişim kurabilme becerisi yüksek,
-Planlama ve Organizasyon becerisi gelişmiş, sistemli ve düzenli çalışma prensibine sahip, takipçi ve sonuç odaklı,
-İstanbul Anadolu Yakası- Koşuyolu semtine ulaşım sorunu olmayan.

Ofis Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Üsküdar
İlan Tarihi 13/01/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 20 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Happy İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Yayıncılık / İdari İşler / Asistan