PRONET Outbound Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Outbound Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

En az ön lisans tercihen lisans mezunu ve/veya açık öğretim fakültesi 3.ve 4. Sınıf öğrencisi,
Çağrı Merkezi alanında en az 1 yıl telefonda satış ve/veya ikna yönetimi konusunda deneyimli,
Telefonda ikna kabiliyetine ve iletişimine güvenen,
Müşteri bağlılığı ve memnuniyeti konusunda benimsediğimiz ilkeleri paylaşabilecek,
Dinamik bir ortamda hedef odaklı çalışabilecek,
Ekip çalışmasına uyumlu,
Erkek adaylar için, askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli

Churn-İkna Yönetimi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.

İŞ TANIMI

Mevcut müşteri portföyünün devamlılığını sağlamak amacıyla müşteri aramaları yaparak geri kazanım yapmak
Görüşme sırasında müşterinin taleplerine uygun çözüm önerileri sunmak, benzer bir talep/şikayet ile gelmesini engellemek
Sistemin fayda ve avantajlarını anlatarak müşteri bağlılığını sağlamak

Outbound Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Eyüp
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 21 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PRONET
Sektör / Bölüm / Pozisyon Güvenlik / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi