Garanti Bankası PART TIME MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İş İlanı

PART TIME MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Müşterilerin telefon yolu ile ilettikleri bankamız ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak müşteriyi bilgilendirmekten, mesajların veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletmekten, takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten, zamanında ve kalite standartlarına uygun olarak sonuçlandırılmasından sorumludur


Aranan Nitelikler

Güneşli'de bulunan Müşteri Memnuniyeti Müdürlüğü'nde görevlendirilmek üzere;

-4 yıllık üniversite mezunu ya da öğrencisi,

-30 yaşını aşmamış,

-Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli ( erkek adaylar için ),

-Hafta içi her gün,11:00-17:00 saat aralığında çalışabilecek,

-İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden,

-Stres yönetiminde başarılı,

-Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş,

-Müşteri odaklı,

-Ekip bilincine sahip,

-Motivasyonu yüksek,

''Part Time Müşteri Temsilcileri'' arıyoruz.


PART TIME MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Part Time (Yarı Zamanlı)
Firma Garanti Bankası
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Müşteri İlişkileri / Eleman