TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ Part Time Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Part Time Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler
Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır.


Afyon lokasyonumuzda, projelerimizde görevlendirilmek üzere “Part Time Müşteri Temsilcisi” ekip arkadaşları aramaktayız.

-Meslek Yüksekokul yada Lisans öğrencisi,
-Diksiyonu düzgün,
-İletişim yeteneği güçlü,
-Sorumluluk bilinci gelişmiş ve insiyatif kullanabilen,
-İkna kabiliyeti yüksek,
-MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
-Takım çalışmasını seven.

İş Tanımı
Türkiye'nin önde gelen telekomünikasyon firmalarından Tempo Çağrı Merkezi'nde Müşteri Hizmetleri Departmanı'nda görevlendirmek üzere Part Time Müşteri Temsilcisi aranmaktadır.

Part Time Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Afyon / Tümü
İlan Tarihi 21/11/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Part Time (Yarı Zamanlı)
Firma TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi