ALIŞAN LOJİSTİK A.Ş Satınalma Elemanı İş İlanı

Satınalma Elemanı iş ilanı açıklaması

Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik sektöründe lider konumda yer alan firmamızın İstanbul Anadolu yakasında bulunan Genel MerkezindeEngelli Kadrosunda görevlendirilmek üzere;•Tercihen Üniversite mezunu,
•Tercihen lojistik ya da nakliye firmalarıSatınalma Departmanlarında deneyim kazanmış,
•MS Ofis uygulamalarına hakim,
•Analitik düşünce yapısına sahip, sorumluluk bilinci yüksek, takipçi,
•Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkileri ve iletişim yeteneği güçlü,
•Planlama ve organizasyon yeteneği ile zaman yönetimi becerileri gelişmiş,
•Temsil yeteneğine sahip,diksiyonu düzgün,
•25 - 30 yaş arası
•B sınıf ehliyet sahibi,
•Askerlikle ilişiği olmayan,
•Anadolu yakasında ikamet eden,
'SATINALMA ELEMANI' aranmaktadır.

İdari İşler Direktörlüğü'ne bağlı çalışarak;• Tedarikçilerle olan ilişkilerin yürütülmesi ve yeni tedarikçiler bulunması süreçlerinde aktif sorumluluk almak,
• Tekliflerin alınması, fiyatların belirlenmesi ve sözleşmelerin yapılması süreçlerinde görev almak,
• Tedarikçi geliştirme ve değerlendirme çalışmaları yapmak,
• Alternatif ürün, tedarikçi, çözüm yaratmak üzerine sürekli araştırma yapmak,
• Sipariş ve teslim sürecini yürütmek,
• Yöneticisine raporlama yapmak.

Satınalma Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Ataşehir
İlan Tarihi 14/04/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ALIŞAN LOJİSTİK A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Nakliyat / Taşımacılık / Satın Alma / Tümü