Rapsodi Home Furniture - Özkök Ev Eşyaları Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri Sorumlusu İş İlanı

Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri Sorumlusu iş ilanı açıklaması

Aranan Nitelikler
  • En az lise  Mezunu,
  • Diksiyonu düzgün, güleryüzlü,
  • İletişim kurma konusunda kendine güvenen,
  • Satış sonrası hizmet konusunda en az 2 yıl deneyimli,
  • Müşteri sorunlarına odaklanarak, sorunların çözümünde aktif rol alabilecek,
  • Tercihen Netsis Programını bilen,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış

Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri Sorumlusu ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Konya / Tümü
İlan Tarihi 10/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Rapsodi Home Furniture - Özkök Ev Eşyaları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Mobilya & Aksesuar / Halkla İlişkiler / Ofis Elemanı