CRT HUMAN Sekreter İş İlanı

Sekreter iş ilanı açıklaması

CRT Şirketler Grubu bünyesinde faaliyet gösteren Crt Human ; kurum ve kuruluşların iş yaşamlarında istedikleri vizyona ulaşabilmeleri için gerekli olan nitelikli iş gücünü sağlamak amacıyla 1997 yılında kurulmuştur. Profesyonel hizmet kalitesiyle insan kaynakları, bordrolama, seçme yerleştirme, dönemsel esnek işgücü temini, hizmetlerinde işletmelere fayda sağlamaktadır.


CRT Group bu yıl ESQR (European Society for Quality Research- Switzerland ) tarafından “European Quality Achievement – Avrupa Kalite Başarı” ve Business Initiative Directions tarafından New York’ta bu yıl 49 ülkenin katıldığı törende International Quality Summit Award’da , ‘Altın’ kategorisinde ‘Kalite’, ‘Liderlik’, ‘Teknoloji’ ve ‘İnovasyon’ dallarında ödüllendirildi.

İŞ TANIMI
Güngörende faaiyet gösteren firmamız için;
Gelen misafirlerin karşılayacak,
Merkez ofisin telefon ve fax trafiğinin yönetebilecek,
Kargo gönderimi ve gelen kargoların takibinin yapabilecek,
Toplantı salonlarının organize edebilecek

Sekreter alımı yapılacaktır.


GENEL NİTELİKLER
Üniversitelerin 2 ya da 4 yıllık bölümlerinden mezun (Tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölüm mezunu)
En az 2 yıl deneyim sahibi,
İletişimi güçlü, diksiyonu düzgün,
MS Office programlarını etkin kullanabilen,
İnsanlarla kolay iletişim kurabilen,
Çözüm odaklı davranan,
Zaman yönetimi ve planlama yönü güçlü,
Dış görünümüne önem veren,

www.crthuman.com

Sekreter ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Güngören
İlan Tarihi 06/03/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 20 - 33
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma CRT HUMAN
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Ofis Yönetimi / Sekreter