Bayrakçı İnşaat Sekreter İş İlanı

Sekreter iş ilanı açıklaması

Üniversitelerin Büro yönetimi ve sekreterya bölümlerinden mezun
En az 2 sene tecrübeli
MS office uygulamalarını etkin olarak kullanabilen,
Faks, fotokopi, yazıcı, tarayıcı, telefon santrali gibi ofis araçlarını etkin olarak kullanabilen,
Telefon ile mail trafiğini, randevuları, toplantıları ve ziyaretçi görüşmelerini etkin bir şekilde organize edebilecek,
Dış görünümüne ve giyimine önem gösteren diksiyonu düzgün, güler yüzlü
İnsan ilişkileri güçlü, kolay iletişim kurabilen, sosyal, öğrenmeye açık, titiz, takipçi ve dinamik
Zaman yönetimi, planlama ve organizasyon yeteneği güçlü
Sistemli ve düzenli çalışma alışkanlığına sahip
Koordinasyon ve organizasyon yapabilecek

İŞ TANIMI
Ofis içerisindeki telefon, faks, yazışma, kurye ve kargo trafiğini yönetmek,
Şirkete gelen ve giden tüm evraklarla ilgili kayıtları tutmak ve dosyalama işlemlerini yerine getirmek,
Günlük, haftalık ve aylık olarak idari raporlamaları hazırlamak,
Şirket içi toplantıları organize etmek ve toplantı odası hazırlıklarını takip etmek,
Verilen metinleri öngörülen formatlar doğrultusunda yazarak, yazışmaları yapmak ve takip etmek,
Yurt içi  yazışmaları, toplantı tutanaklarını vb. dosyalamak ve gerektiğinde kullanıma hazır durumda tutmak,
Yöneticisinin randevularını takip ederek, misafirleri karşılamak,
Ofis düzenini sağlamak,
Raporlamaların hazırlanmasında destek vermek.

Sekreter ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Başakşehir
İlan Tarihi 04/05/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Bayrakçı İnşaat
Sektör / Bölüm / Pozisyon Demir / Çelik / Dokümantasyon