Baytok Hukuk Bürosu Sekreter-Ofis Personeli İş İlanı

Sekreter-Ofis Personeli iş ilanı açıklaması

ARANAN ÖZELLİKLER
• Daha önceden benzer görevde çalışmış, Uyun sorunu yaşamayacak
• Dış görünümüne özen gösteren, güler yüzlü ve dinamik,
• Ofis araçları ve MS office programlarına hakim,
• Şirkete gelen telefonların cevaplandırılması ve ilgililere yönlendirilmesi,
• Şirkete gelen misafirlerin karşılanması ve ilgililere yönlendirilmesi,
• Her tür ofis araç gereçlerini aktif şekilde kullanabilen (telefon , faks , e-posta vb)
• Pratik ve temizliğe önem veren,

İŞ TANIMI
• Telefonlara cevap vermek ve ofisin telefon trafiğini düzenlemek,
• Gelen- giden evrak yönetiminden ve takibinden sorumlu olmak,
• Ofis sekretarya işlerinin verimli ve etkin bir şekilde yürütülmesinden sorumlu olmak
• Çay, kahve ikramlarını hazırlayabilen, servis ve sunuma önem vermek,
• İşini severek yapmak,
• İletişim yeteneği kuvvetli,
• Kişisel temizliğine önem veren,
• Ofisin diğer gerekliliklerinde de amirinin talepleri doğrultusunda hareket edecek
• Ofisin genel temizliğinin sağlanması



Not: İlanın başvuru bölümüne CV gönderen adaylar değerlendirilecektir.
Eleman.net'te yayınlanmaktadır. İlan No: 2

Sekreter-Ofis Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Çankaya
İlan Tarihi 26/09/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Baytok Hukuk Bürosu
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hukuk / Temizlik / Sekreter