Comdata Türkiye Sigorta Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Sigorta Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet göstermekte firmamızın müşteri lokasyonunda görev almak üzere aşağıdaki niteliklere sahip,

 Yazılı ve sözlü olarak gelen şikayetlerin takibi,
 Hedef süre içinde müşteri ile ilk temasın sağlanması,
 Bildirimin incelenmesi ve çözümü için ilgili birimler ile irtibata geçilmesi,
 En hızlı şekilde çözümün sağlanması için iş takibi ve müşteriye geri bildirimde bulunmak.
 Müşteri önceliğimizdir değerine bağlı kalarak çözüm odaklı yaklaşım ve şirket itibarını zedeleyecek şikayetlerin önüne geçmek.
 Müşteri Hizmetlerinde deneyimli olmak, iletişim becerilerinin gelişmiş olması, stres yönetimi, takip becerisi, çözüm odaklı yaklaşım
 Yazılı ve sözlü etkili iletişim tekniklerine hakim olmak ve kurumsal dil kullanımı
 Tercihen bankacılık ve sigortacılık mezunu olmak.

Sigorta Müşteri Temsilcisi aramaktayız.

Sigorta Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Ataşehir
İlan Tarihi 15/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Comdata Türkiye
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Sigorta / Emeklilik / Müşteri Temsilcisi