ADK İNSAN KAYNAKLARI Türkiye'nin En Büyük Çağrı Merkezinde Çalışacak Müşteri Hizmetleri Yetkilileri İş İlanı

Türkiye'nin En Büyük Çağrı Merkezinde Çalışacak Müşteri Hizmetleri Yetkilileri iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin en büyük bağımsız çağrı merkezinde Müşteri Hizmetleri sürecinde kariyer hedefleyen


Aranan Nitelikler

* Bay / Bayan,
* 30 yaşını aşmamış,
* En az 2 yıllık yüksek okul mezunu veya açık öğretim fakültesi öğrencisi,
* Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetlerinde kariyer hedefi olan,
* Vardiyalı çalışmanın gerektirdiği esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
* Tercihen çağrı merkezi ve/veya müşteri hizmetleri tecrübesi olan,
* Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ve/veya 2 yıl askelik sorunu yaşamayacağını belgeleyebilecek
* Takım çalışmasına uyumlu,
* Müşteri ilişkilerinde başarılı,
* Kendini geliştirmeye açık,
* Hatasız çalışmaya özen gösteren,
* MS Office programlarını ve Windows tabanlı internet uygulamalara hakim,

çalışma arkadaşları arıyoruz.


Türkiye'nin En Büyük Çağrı Merkezinde Çalışacak Müşteri Hizmetleri Yetkilileri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 24/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman