Şenol Çağrı Hizmetleri Takım Lideri İş İlanı

Takım Lideri iş ilanı açıklaması

SAVATEL Çağrı Merkezinde görevlendirmek üzere;
Ürün ve Hizmetlerin Telefonda Tanıtım ve Satışını Gerçekleştirecek takımı yönetecek, ÇAĞRI MERKEZİ TAKIM LİDERİ aramaktayız.


GENEL NİTELİKLER
• Üniversitelerin önlisans veya lisans bölümlerinden mezun olan,
• Çağrı merkezi ve ekip yönetimi ile ilgili Takım Lideri olarak en az 2 yıl tecrübesi olan,
• Outbound ve inbound operasyon, tahsilat veya satış ekibi yönetmiş,
• Satış ve Müşteri odaklı bakış açısına sahip,
• Kurumsal temsil yeteneğine, sözlü ve yazılı iletişim becerilerine sahip,
• İyi derece MS Office programlarını kullanabilen,
• Analitik düşünme ve hızlı problem çözme yeteneği gelişmiş,
• Sorumluluk sahibi, hedef odaklı ve insan ilişkilerinde başarılı,
• Takım çalışmasına yatkın ve koçluk, planlama, organizasyon ve motivasyon becerisi gelişmiş,
• Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olması beklenmektedir.


İŞ TANIMI
• Ekibinin performansından, takımının hedeflerinin başarılmasından sorumlu olmak,
• İç ve dış müşteri ile etkin iletişim kurmak ve memnuniyeti sağlamak,
• Ekibinin hedeflerine ulaşması için gerekli yönlendirmeleri yapmak,
• Ekip üyelerinin kişisel gelişimlerinin izlemek, ekibin gelişmesi için gerekli desteği vermek,
• İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayları bilerek kontrol altında tutmaya ve etkisini azaltmaya yönelik önlemler almak,
• Sorumluluğundaki süreçlerin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi amacıyla çalışmalar yapmak ve sonuçlarını değerlendirmesi beklenmektedir.

Takım Lideri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Bayraklı
İlan Tarihi 07/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 25 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şenol Çağrı Hizmetleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Takım Lideri