Şirket Bilgileri Gizli Teknik Destek Uzmanı (Çağrı Merkezi) - Almanca İş İlanı

Teknik Destek Uzmanı (Çağrı Merkezi) - Almanca iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Yabancı sermayeli çağrı merkezinde;

Telefondaki müşterilerin ağ bağlantıları ve bilgisayarların internet erişimi ile ilgili sorunlarına çözüm üretmek ve süreç takibi.


Aranan Nitelikler

 

  • Min. Lise mezunu, tercihen MYO'ların veya Üniversitelerin Bilgisayar, Elektronik vb. bölümlerinden mezun,
     
  • Ana dil seviyesinde Almanca bilen,
     
  • MS Office, PC, Donanım vb. konularda temel düzeyde bilgili,
     
  • Tercihen Desktop Support /Help Desk konularında tecrübeli,
     
  • Bay adaylarda askerlik hizmetini tamamlamış veya min. 2 yıl tecilli,
     

Teknik Destek Uzmanı (Çağrı Merkezi) - Almanca ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Satış / Uzman