Happy İnsan Kaynakları Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası lojistik firması için "Yönetici Asistanı" arıyoruz.

- Dökümantasyon operasyonu yapmış, şirketin çeşitli dökümanlarını hazırlama ve arşivleme, raporlama konusunda tecrübeli,

- Fatura kesme, arşivleme, ödemelerin takibi vb ön muhasebe konularından anlayan,

- Ofisin idari işleriyle ilgilenebilecek, ihtiyaçları takip ederek karşılanmasını sağlayacak,

- Gelen misafirleri ve telefonları karşılayacak,

- Yöneticisinin tüm randevuları, seyahatleri ve iş planını organize edebilecek, günlük planını takip edecek, yöneticisiyle ilgili tüm kontaklara hakim olacak

- Biletleme, otel organizasyonu, vize başvurusu vb işlemleri daha önce yapmış, bunları organize edebilecek, turizm acenteleriyle çalışmış,

- Pozitif ve güleryüzlü, enerjisi yüksek

- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,

- Gelen misafirlere çay-kahve servisi de yapabilecek

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

En az Lisans mezunu,
İyi derecede İngilizce bilen
Kurumsal şirketlerde yönetici asistanlığında en az 2 yıl deneyimli,
MS Office uygulamalarına hakim,
İletişim, planlama ve organizasyon becerisi kuvvetli,
Diksiyonu düzgün, prezantabl, dış görünümüne özen gösteren,
Ön muhasebe işlemlerine hakim,
Tercihen Anadolu Yakasında ikamet eden,
Sigara Kullanmayan


"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "

Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Kadıköy
İstanbul Avrupa / Bakırköy
İlan Tarihi 14/07/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 22 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Happy İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Lojistik / Destek Hizmetleri / Yönetici Asistanı