Happy İnsan Kaynakları Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası lojistik firması için “Yönetici Asistanı” arıyoruz.


• Ajandalarının takip edilmesi, ilgili planlama ve koordinasyonların sağlanması, günlük / haftalık programlarının oluşturulması,
• Ofisin idari işleriyle ilgilenilmesi, ihtiyaçların takibinin sağlanması,
• Tüm birimler ile iletişiminin koordine edilmesi,
• Evrak ve imza süreçlerinin organize edilmesi,
• Randevu ve organizasyon talepleri için ilgili kişiler ile iletişim sağlanması,
• Ön Muhasebe işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
• Telefon ve e-mail trafiğinin yönetilmesi,
• Yurt içi / yurt dışı seyahat organizasyonlarının koordine edilmesi,
• Misafirlerin karşılanması ve ağırlanması.


İstenen Yetenekler ve Uzmanlıklar

• En az Lisans mezunu,
• İngilizce bilen ,
• Benzer bir pozisyonda en az 2 yıl deneyimli,
• MS Office uygulamalarına hakim,
• İletişim, planlama ve organizasyon becerisi kuvvetli,
• Diksiyonu düzgün, prezantabl, dış görünümüne özen gösteren,
• Ön muhasebe işlemlerine hakim,
• Anadolu Yakasında ikamet eden.




"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir."

Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 03/05/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 19 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Happy İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Lojistik / Destek Hizmetleri / Yönetici Asistanı