RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz bankacılık sektörünün öncü firması için "Yönetici Asistanı" pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.

Bölge müdürünün ve departmanın asistanlığını yapmak,
Dosyalama, evrak takibi, kargo takibi ve arşivleme işlemlerini yapmak,
İletişimin sürekliliği için gerekli evrak, belge, dosya, rapor, dökümantasyon, vb. malzemelerini ilgili dosyalama ve arşivleme ve/veya yazılım sistemlerine uygun olarak saklamak, bunlara yönelik veri ve kayıtların güncellemelerini yapmak,
Telefon, e-posta ve evrak takip süreçlerini yönetmek,
Misafirleri karşılamak,


Aranan Temel Nitelikler

Üniversitelerin lisans programından mezun,
Yönetici asistanlığı pozisyonunda minumum 3 yıl tecrübeli,
Diksiyonu düzgün enerjisi yüksek,
Detaylı, sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Disiplinli, özgüveni yüksek ve gizlilik kurallarına riayet eden,
Planlama, organizasyon, koordinasyon, iş takibi konularında başarılı,
MS Office uygulamalarını çok iyi derecede kullanabilen,
Adana'da ikamet eden
Analiz etme ve raporlama konularında deneyimli,

Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Adana / Seyhan
İlan Tarihi 08/11/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bankacılık / Finans / Yönetim / Asistan