Devin Tanıtım Organizasyon Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

YÖNETİCİ ASİSTANI İŞ BAŞVURU KRİTERLERİ

GENEL NİTELİKLER

• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun (İşletme, büro yönetimi, halkla ilişkiler, pazarlama vb.)
• MS Office Programlarına hâkim,
• Üst düzey yönetici asiste etme konusunda minimum 2 yıl deneyim sahibi,
• Tercihen iyi düzeyde yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip,
• Dikkatli ve detaylara önem veren,
• Sözlü ve yazılı iletişim yeteneği yüksek,
• Şirketi temsil kabiliyeti yüksek, diksiyonu düzgün, prezantasyona önem veren,
• Organizasyon, Planlama, iş takibi, süreç ve zaman yönetimi becerileri gelişmiş,
• İletişimi güçlü, enerjisi yüksek ve pozitif yaklaşıma sahip,
• Hızlı düşünüp çabuk karar verebilen, yeniliklere açık,
• Sorun odaklı değil iş ve sonuç odaklı çalışabilen.

İŞ TANIMI

• Bağlı bulunduğu yöneticisinin günlük, haftalık ve aylık iş planlamasını takip etmek ve koordinasyonu sağlamak,
• Randevu süreç ve detaylarını takip etmek,
• Seyahat ve toplantı organizasyonlarının yapılması,
• Telefon, e-mail, evrak trafiğinin yönetilmesi,
• Çalışma alanları ile ilgili şirket içi ve dışı yazışmaların yürütülmesi; haberleşmenin sağlanması,
• Evrakların dosyalama tekniğine uygun olarak dosyalanması ve arşivlenmesi,
• Yönetici ile diğer birimler arasında iletişimin ve koordinasyonun sağlanması,
• Bağlı olduğu yöneticinin takviminin takip ve organize edilmesi.

Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Yenimahalle
İlan Tarihi 12/06/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 25 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Devin Tanıtım Organizasyon
Sektör / Bölüm / Pozisyon Organizasyon / Organizasyon / Yönetici Asistanı