Yapısanpark Yönetici Asistanı / Sekreter İş İlanı

Yönetici Asistanı / Sekreter iş ilanı açıklaması

Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
En az 3 yıl yönetici asistanlığı deneyimi olan,
MS Office programlarını etkin kullanabilen,
Detaylı, sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Çok iyi planlama, organizasyon, koordinasyon ve iletişim becerilerine sahip olan,
Motivasyonu yüksek, dinamik çalışma ortamına ayak uydurabilen,

İŞİN TANIMI;
Asiste edeceği yöneticinin takvim kontrolü, randevu, toplantı ve seyahat organizasyonlarını yapmak,
Evrak akışını sağlamak, gerekli yazışmaları ve dosyalamayı yapmak, toplantıları organize etmek ve ofis genel düzeninden sorumlu olmak,
Yurtiçi ve yurtdışından gelen konukların seyahat organizasyonlarını yapmak,
Telefon, faks, mail trafiğini doğru, hızlı ve etkin bir şekilde yönetmek
Günlük, haftalık, aylık programı takip etmek, gerekli düzenlemeleri yapmak
Gerekli veri kayıtlar ve raporlamalar konusunda destek vermek ve gerekli koordinasyonu sağlamak.
Yöneticilerin şirket içi - şirket dışı iletişim ve koordinasyonunu sağlamak,
Yöneticilerin talep ettiği konular ile ilgili araştırma yapmak, bilgi toplamak ve sorumlu olduğu tüm iş konularında destek vermek, istenilen raporları ve sunumları hazırlamak,

Yönetici Asistanı / Sekreter ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Torbalı
İlan Tarihi 19/06/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 25 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Yapısanpark
Sektör / Bölüm / Pozisyon Demir / Çelik / Yönetim