CMC - Customer Management Center Yönetim Sistemleri Ve Süreç Geliştirme Uzmanı İş İlanı

Yönetim Sistemleri Ve Süreç Geliştirme Uzmanı iş ilanı açıklaması

İŞ TANIMI

Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.

Görev Tanımı

Süreç geliştirme faaliyetlerini yönetmek ya da bu çalışmalarda ilgili birimlere destek vermek,
Dokümantasyon çalışmalarını yönetmek ya da bu çalışmalarda ilgili birimlere destek vermek,
İç denetim planını hazırlamak, gerekli koordinasyonu sağlayarak iç denetim faaliyetlerini ve raporlamasını yapmak,
3. taraf denetimlerinde şirketi temsil etmek,
Kurumsal müşteri memnuniyeti anketlerini organize etmek, görüşmeleri gerçekleştirmek ve raporlamasını yapmak,
Denetim raporlarını hazırlamak ve üst yönetime sunmak,
Şirketin sahip olduğu yönetim sistemlerinin sürekliliğini sağlayacak çalışmaları yürütmek.

GENEL NİTELİKLER

Üniversitelerin lisans, tercihen yüksek lisans bölümlerinden mezun,
Çağrı Merkezi sektöründe en az 3 yıl, Yönetim Sistemleri konusunda en az 1 yıl deneyimli olmak,
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve İç Denetçi Eğitimi almış olmak,
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ve İç Denetçi Eğitimi almış olmak,
Süreç Çizimi ve Yönetimi Bilgisine sahip olmak,
Raporlama ve Bilgi Güvenliği Standartları Bilgisine sahip olmak,
Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Analitik yönü gelişmiş ve çözüm odaklı,
MS Office programlarını bilen,
Tercihen İngilizce bilen,
Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için).

Yönetim Sistemleri Ve Süreç Geliştirme Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 10/08/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 25 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma CMC - Customer Management Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Tümü / Uzman