Webhelp Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Webhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.,

Webhelp bünyemizdeki çeşitli projeleremizde, Sosyal Medya operasyonunda görevlendirilmek üzere, müşterilerden gelen talep/soru/şiakeyt/önerilerin, kaliteli hizmet anlayışı içerisinde cevaplanmasına ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasına katkı sağlayacak müşteri temsilcileri aramaktayız.


Aranan Nitelikler
  • 19-30 yaş aralığında,
  • En az lise mezunu ve üstü,
  • 7/24 vardiyada döngüsünde çalışabilecek
  • İyi seviyede İNGİLİZCE konuşabilen, yazabilen, okuyabilen,
  • İletişim becerileri gelişmiş, grameri düzgün, yazım kurallarına hakim,
  • Çözüm odaklı, takım çalışmasına yatkın,
  • Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,
  • Avrupa yakasında ikamet eden

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 17/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Webhelp
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Hizmetleri / Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi / Eleman