TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 74 ülkede, 265 dil ve lehçede, 340 Çağrı merkezinde 217.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

Aranan Nitelikler:
Anadil seviyede yazılı ve sözlü Arapça bilgisine sahip,
En az Lise mezunu,
Tercihen Çağrı Merkezi iş deneyimi olan,
Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
Bilgisayar kullanabilen,
Müşteri memnuniyeti odaklı,
Ekip çalışmasına yatkın

TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR

Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.

Teleperformance hakkında daha fazla bilgi için lütfen facebook sayfamızı ziyaret edin; facebook.com/TeleperformanceTurkey

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Eyüp
İlan Tarihi 18/05/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi