TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER


Şirket Tanıtımı:

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

Türkiye İş Kurumuna kayıtlı ve yasa gereği engelli kapsamında değerlendirilebilecek
Engel durumu ofis içinde çalışmasına uygun olan
En az lise mezunu
Bilgisayar kullanabilen
Öğrenmeye hevesli


İŞ TANIMI
Çağrı merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması sağlayacak Uşak lokasyonumuzda çalışabilecek “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” arayışımız bulunmaktadır.

TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR

Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.


Teleperformance hakkında daha fazla bilgi için lütfen facebook sayfamızı ziyaret edin; facebook.com/TeleperformanceTurkey

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Uşak / Merkez
İlan Tarihi 12/05/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi