Evidea.com Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Şirket / İş Tanımı

Maksimum Müşteri Memnuniyeti anlayışıyla satış sonrası hizmet vermek
Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e-mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak
Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak


Aranan Nitelikler

E- Ticaret sektöründe genç ve dinamik ekibiyle hızla büyüyen firmamızın Kadıköy- Koşuyolu'ndaki Merkez Ofisinde bulunan Operasyon Departmanına bağlı olarak çalışacak aşağıdaki özellikleri taşıyan Engelli Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
MS Office programlarına hakim
Diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyeti yüksek
Sonuç odaklı çalışan ve sorumluluk sahibi
Analitik düşünme becerisine sahip, problem çözmede başarılı
Pratik ve hızlı; yoğun tempolu ortamda çalışabilecek
İnsan ilişkileri kuvvetli ve takım çalışmasına yatkın
İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden

Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Kadıköy
İlan Tarihi 02/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 27
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Evidea.com
Sektör / Bölüm / Pozisyon E / Ticaret / Çağrı Merkezi