TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance bünyesinde çalışmak üzere ''İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi '' arayışımız bulunmaktadır.

Aranan Nitelikler:
•Üniversite, Yüksekokul veya Lise mezunu
•Türkçe’yi çok iyi konuşan ve iletişim becerileri güçlü
•İyi düzeyde İngilizce okuma yazma konuşma becerisine sahip
•Vardiyalı çalışma sağlayabilecek
•Müşteri odaklı çalışma prensiplerini benimseyen
•Problem çözme becerisine sahip
•Stres yönetimi konusunda başarılı



TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR

Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.

Teleperformance hakkında daha fazla bilgi için lütfen facebook sayfamızı ziyaret edin; facebook.com/TeleperformanceTurkey

İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Uşak / Merkez
İlan Tarihi 24/08/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi