Webhelp Müşteri Hizmetleri Yöneticisi İş İlanı

Müşteri Hizmetleri Yöneticisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Webhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.


Aranan Nitelikler
  • Üniversitelerin 4 yıllık bölümlerinden mezun (Tercihen mühendislik bölümlerinden mezun)
  • Müşteri ilişkileri yönetimi, süreç yönetimi deneyimini sahip
  • İyi derecede İngilizce bilen, kullanan
  • Tercihen havacılık sektörü deneyim / bilgi sahibi olan
  • Veri analizi, sunum ve raporlama konularında deneyimli
  • Çağrı merkezi operasyon yönetimi deneyimli
  • Problem çözme ve ekip yönetme yeteneğine sahip olan
  • Sonuç odaklı, sistematik ve analitik düşünce yeteneğine sahip olan
  • Sorumlu olduğu proje ve süreçleri performans, verimlilik, karlılık, kalite hedefleri doğrultusunda yürütebilecek
  • Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesinin artışını sağlayacak öneri ve süreçler geliştirebilecek
  • Ekip motivasyonunu sağlamak için gerekli çalışmaları yapacak
  • Esnek çalışma saatlerine ve yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış

Müşteri Hizmetleri Yöneticisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Webhelp
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Orta Düzey Yönetici