EDUCHOS CAREER Müşteri Hizmetleri Yöneticisi İş İlanı

Müşteri Hizmetleri Yöneticisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Çağrı merkezi sektöründe öncü rol oynayan kurumumuz bünyesinde görevlendirilmek üzere "Müşteri Hizmetleri Yöneticisi" arıyoruz.


Aranan Nitelikler
  • Üniversitelerin lisans düzeyinde eğitim veren bölümlerinden mezun,
  • Sektörde min 3 yıl deneyimi bulunan,
  • Kariyerine Çağrı merkezi Sektöründe devam etmek isteyen,
  • Müşteri hizmetleri konularında deneyimli,
  • Sorumluluk sahibi, insiyatif alabilen ve çözüm odaklı çalışmayı benimsemiş,
  • Mevcut kaynakları verimli şekilde kullanabilecek,
  • Müşteri taleplerini anlayıp, destek verdiği ürün özelliklerine göre bu istekleri ilerletecek,müşteri ile iletişimi başarılı şekilde yürütebilecek,
  • Döküman hazırlama konusunda başarılı ve bilgi aktarımına önem veren,
  • İleri seviyede İngilizce bilgisine sahip.

Müşteri Hizmetleri Yöneticisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma EDUCHOS CAREER
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Orta Düzey Yönetici