TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ Müşteri Temsilcisi - Emirdağ İş İlanı

Müşteri Temsilcisi - Emirdağ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin önde gelen telekomünikasyon firmalarından Tempo Çağrı Merkezi'nin Afyon Merkez'deki binasında Müşteri Hizmetleri Departmanı'nda görevlendirmek üzere Müşteri Hizmetleri Yetkilisi aranmaktadır.


Aranan Nitelikler

*Lise mezunu, Meslek Yüksek Okul/ Üniversite öğrencisi veya mezunu,
*Diksiyonu ve ses tonu düzgün,
*İnsan ilişkileri başarılı, ikna kabiliyeti güçlü,
*Güler yüzlü, sabırlı, sorumluluk sahibi,
*Yoğun çalışma temposu ve esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
*MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
*Takım çalışmasına uyumlu,
*Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,

-İlçelerden gelecek tüm çalışma arkadaşlarımız için ulaşım konusunda yardım sağlanacaktır.

Çalışma Saatleri:
Haftaiçi-09:00-18:00
Cumartesi-12:00-18:00


Müşteri Temsilcisi - Emirdağ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Afyon / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Ofis Elemanı