TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi 2001’den beri çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta, ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır. 

 

İstanbul lokasyonumuzda Türkiye'nin önde gelen bankalarından biri için outbound projelerimizde “Müşteri Temsilcisi” ekip arkadaşları aramaktayız.

 

  •  En az lise mezunu, 
     Diksiyonu düzgün, 
     İletişim yeteneği güçlü, 
     Sorumluluk bilinci gelişmiş ve insiyatif kullanabilen, 
     İkna kabiliyeti yüksek, 
  •  Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek, 
  •  MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim, 
     Takım çalışmasını seven, 
     Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecili bulunan,
  •  

 

 


Aranan Nitelikler
  • Kampanyalar,ürün ve hizmetler ile ilgili olarak müşterilerimizin bilgilendirilmesini sağlamak,
  • Projelerde yer alan ürünlerin telefonla satışını gerçekleştirilmek,
  • Satış hedefleri doğrultusunda satış hedeflerini tamamlamak,

Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Eğitim / Eleman