TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ Müşteri Temsilcisi Ob (Afyon İş İlanı

Müşteri Temsilcisi Ob (Afyon iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır.

Afyon lokasyonunda, Türkiye'nin önde gelen kuruluşlarına ait Outbound / dış arama veya satış projelerinde “Müşteri Temsilcisi” olarak görevlendirilmek üzere takım arkadaşları arıyoruz. Bu pozisyonda göreve başlayacak olan kişiler, çalışma süreleri boyunca Tempo bünyesinde açılacak yeni kariyer fırsatlarına başvurma imkanına sahip olacaktır.


- En az ortaokul mezunu,
- Gündüz vardiyalarında esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
- 19-40 yaş aralığında olan,
- MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
- Takım çalışmasını seven,
- Diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- İkna kabiliyeti yüksek,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 1 yıl tecilli

İŞ TANIMI
- Kampanyalar, ürün ve hizmetler ile ilgili müşterilerin bilgilendirilmesini sağlamak,
- Satış hedefleri doğrultusunda, projelerde yer alan ürünlerin telefonla satışını gerçekleştirilmek.

Aday Kriterleri
Tecrübe:
Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar

Eğitim Seviyesi:
En az ortaokul ( Mezun ), Lise(Mezun), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)

Pozisyon Bilgileri
Müşteri Temsilcisi,

Firma Sektörü:
Çağrı Merkezi Hizmetleri

Departman:
Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi, Satış

Çalışma Şekli :
Sürekli / Tam zamanlı

Pozisyon Seviyesi:
Yeni Başlayan

Personel Sayısı:
(Belirtilmemiştir)

Ülke/Şehir:
Afyon

Müşteri Temsilcisi Ob (Afyon ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Afyon / Tümü
İlan Tarihi 17/01/2017
Cinsiyet Belirlenemedi
Yaş Aralığı 19 - 40
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi