Webhelp Oyun Destek Müşteri Hizmetleri İş İlanı

Oyun Destek Müşteri Hizmetleri iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Webhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.

Oyun sektörünün önde gelen kuruluşlarından biri olan şirketimizin Oyun Destek Müşteri Hizmetleri biriminde sosyal medya operasyonunda 7/24 vardiya düzeninde görev alacak takım arkadaşları aramaktayız.


Aranan Nitelikler
  • Mobil oyunlarla ilgilenen (Facebook, İos, Android )
  • Akıcı şekilde ingilizce okuyabilen, anlayabilen, yazabilen ve konuşabilen,
  • Türkçe ve ingilizce olarak yazılı iletişim yeteneği güçlü,
  • Müşteri ilişkileri konusunda deneyimli ve problem çözme becerileri gelişmiş,
  • Takım çalışmasına yatkın, enerjik ve sorumluluk sahibi,
  • Esnek çalışma saatlerine uygun,
  • İstanbul’da Avrupa yakasında ikamet eden
  • Erkek adaylar için askerliği en az 2 yıl tecilli veya tamamlanmış

Oyun Destek Müşteri Hizmetleri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 17/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Webhelp
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Hizmetleri / Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi / Eleman