Webhelp Süreç Geliştirme Uzmanı İş İlanı

Süreç Geliştirme Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

GENEL NİTELİKLERWebhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.

 

  • İş süreçlerinin dokümantasyonu
  • Süreç iyileştirmelerinin belirlenerek projelendirilmesi, proje yönetim ve koordinasyon faaliyetlerinin yürütülmesi 
  • Süreç performansının ölçülmesi  
  • Çıktıların periyodik raporlanması  

Aranan Nitelikler
  • Üniversitelerin 4 yıllık bölümlerinden mezun (Tercihen mühendislik bölümlerinden mezun)
  • Tercihen iyi derecede İngilizce bilen, kullanan
  • Süreç yönetimi, iş süreçleri analizi, süreç tasarımı ve geliştirme konularında deneyim / bilgi sahibi olan
  • Microsoft Office Programlarına çok iyi düzeyde hakim, özellikle süreç tasarımında tecrübeli
  • Prosedür yazım tekniklerine hakim
  • Hedeflerle yönetim sistematiğine hakim
  • Problem çözme, analiz, planlama, raporlama ve takip yeteneği olan
  • Teknoloji ve yenilikleri takip eden, araştırmacı, öğrenmeye ve gelişmeye açık
  • İnisiyatif alabilen, izleme ve kontrol becerisi yüksek olan
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Seyahat engeli olmayan
  • Erkek adaylarda askerliğini yapmış 

Süreç Geliştirme Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Webhelp
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Orta Düzey Yönetici