Ekol Lojistik Satınalma Uzmanı İş İlanı

Satınalma Uzmanı iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
Hizmet ve ürün malzemeleri satınalması konusunda en az 3 yıl deneyimli,
İngilizce bilen,
MS Office programları ve SAP iyi düzeyde kullanabilen,
B sınıfı sürücü belgesine sahip,
Takım çalışmasına yatkın,
Hızlı, takipçi ve zamanı optimum kullanabilen
Müzakere yeteneğine sahip,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
Araştırmacı, pazarlık gücü ve ikna kabiliyeti yüksek,
Tercihen Anadolu yakasında ikamet eden,

İş Tanımı

Talep edilen ürün ve hizmetle ilgili kalite, fiyat, teslimat standartları göz önünde bulundurularak zamanında temini sağlamak,
İhale süreçlerini yönetmek,
Tedarikçi sözleşmelerini düzenlemek, takip ve koordinasyonunu sağlamak,
Tedarikçi ilişkilerini yürütmek, mevcut ve yeni alımlar için tedarikçi araştırmalarının düzenli olarak yapılmasını sağlamak,
Fiyat analizleri ve pazar takibi yapmak,
Ürün ve hizmet satın alma faaliyetleri ile ilgili her türlü kayıt, bilgi, rapor ve dokümanları muhafaza etmek ve satın alma sistemini geliştirmek.

Satınalma Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Ekol Lojistik
Sektör / Bölüm / Pozisyon Nakliyat/Taşımacılık / Lojistik / Uzman