TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ Süpervizör İş İlanı

Süpervizör iş ilanı açıklaması

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 74 ülkede, 265 dil ve lehçede, 340 Çağrı merkezinde 200.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

Teleperformance bünyesinde hizmet verdiğimiz ve global markalardan biri olan projemizde çalışmak üzere iyi seviyede İngilizce bilen ''Süpervizör‘’ arayışımız bulunmaktadır.

Genel Nitelikler

Lisans mezunu olan,
Sözlü ve yazılı olarak iyi derecede İngilizce bilen,
Benzer pozisyonlarda minimum 2 yıl deneyim sahibi olan,
MS office uygulamalarını iyi derecede kullanabilen,
Seyahat engeli olmayan,
Gelişime açık, güçlü planlama ve iletişim becerisine sahip olan,
Ekip yönetimi ve takım çalışmasına yatkın, analitik düşünebilen,
İnsan ilişkilerinde başarılı, proaktif yaklaşıma sahip, her kademe çalışan ile etkin iletişim, kurabilme becerisine sahip olan,
Yoğun iş temposunda iş önceliklerini belirleme becerisine sahip olan,
Sonuç odaklı, motive edici ve profesyonel bakış açısına sahip olan,
Sorumlu olduğu ekibin performans sorumluluğunu taşıyabilen, koçluk becerisine sahip olan,
Yapıcı geribildirim verebilen ve geribildirimlere açık olan,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecil ettirmiş olan.

İş Tanımı

Sözleşme şartlarına uygun şekilde operasyonu yönetmek ve müşteri memnuniyeti yaratmak,
Kendisine bağlı Müşteri Temsilcileri'nin günlük, haftalık ve aylık KPI’larının kontrolünü sağlayarak, performanslarının yönetmek ve koçluk yapmak,
Müşteri ile kontak kurmak ve entegre bir biçimde işi yönetmek,
Satış hedefleri paralelinde aksiyonlar alıp ilgili ekipler ile iletişimde olmak,
İş süreçleri ile ilgili gerekli kontrolleri, verimlilik ve performans analizlerini yapmak, yönetmek,
İş devamlılığını ve gelişimini takip edip, yönetmek.


TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR

Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.

Süpervizör ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Eyüp
İlan Tarihi 13/04/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Süpervizör