CCC ist eines der führenden Unternehmen für professionelle Customer Care Dienstleistungen in Europa. Mehr als 5.000 Service Professionals bieten an 17 Standorten in 8 Ländern internationale Kundenservice-Lösungen auf höchstem Niveau. Wir suchen für unseren Standort Izmir ab sofort eine..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: -En az lise mezunu, -18-35 yaş aralığında olan, -MS Office ve genel bilgisayar ku..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Almanca Bilen Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. -Sözlü ve yazılı olarak, anadil düzeyinde Almanca bilen (Almanca mülakat ve test olacaktır) -En az lise mezunu (Almanya'da or..
Türkiye İş Kurumu'na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan, Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen..
Aranan Nitelikler İletişimi kuvvetli, pazarlama Call Center alanında tecrübe sahibi, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek, güleryüzlü, dinamik ve takım çalışmasına yatkın, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün, satış konusunda tecrübe ve kabiliyeti olan bay, bayan perso..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına ..
Adecco - Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi/Inbound İş Açıklaması Adecco Grup, merkezi İsviçre’de, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 33.000 çalışanı, 5.500 şubesiyle her gün 750.000’in üzerinde kişiye iş imkânı sağlayarak 100.000’in üzerinde firma ile buluşturmaktad..
İŞKUR'dan onaylı işgücü kaybı raporu olan (en az %40 oranında) ve engelli statüsünde çalışabilecek, Outbound /Inbound çağrı karşılayacak, En az Lise, Tercihen Üniversite mezunu Konuşma ve dinleme becerisi yüksek, Problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip,..
Genel Nitelikler: • En az lise mezunu • Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği yapmış • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş • Müşteri ve hedef odaklı çalışabilen • Satış alanında kariyer yapmayı hedefleyen • Esnek ve yoğun çalışma temposuna..
as bilgi teknolojileri bünyesinde çalışmak üzere ekip arkadaşları aranmaktadır. 18-29 yaş aralığı en az lisse mezunu ekip çalışmasına uygun diksiyonu düzgün call center personeli aranmaktadır...