PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON Arapça Dil Bilen Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Arapça Dil Bilen Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER:

Çok iyi düzeyde Arapça bilen,
En az Lise mezunu,
18-35 yaşları arasında,
Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan,
İletişimi kuvvetli,
İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
Kişisel gelişimine önem veren,
İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
Tercihen çağrı merkezi deneyimi olan.


İŞ TANIMI:

Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak,
Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek,
Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak

Arapça Dil Bilen Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Beykoz
İlan Tarihi 08/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi