PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON Çağrı Merkezi Inbound Takım Lideri İş İlanı

Çağrı Merkezi Inbound Takım Lideri iş ilanı açıklaması

PROCAT bünyesinde Kavacık'taki lokasyonumuzda, inbound operasyonda görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip ''Çağrı Merkezi Takım Lideri'' arayışımız bulunmaktadır.

- Üniversitelerin 2 veya 4 yıllık fakültelerinden mezun olan,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
- MS Office bilgisine iyi derecede sahip olan,
- Müşteri Temsilcisi olarak en az 12 ay çalışmış olan,
- Çağrı Merkezi Takım Lideri deneyimi olan,
- Tercihen Inbound Proje ve Müşteri İlişkileri Deneyimi olan,
- Müşteri ihtiyaçlarını hızlı tespit ederek, müşteriye yön verebilecek müşteri odaklı bakış açısına sahip olan,
- Analitik bakış açısına ve hızlı problem çözme yeteneğine sahip,
- Sözlü ve yazılı iletişim becerileri kuvvetli olan,
- Esnek çalışma saatlerine uygun olan,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olması beklenmektedir.

İş Tanımı:

- Ekibinin performansından, iç/dış müşteri memnuniyeti sağlanmasından ve takımının hedeflerinin -başarılmasından sorumlu olunması,
- Ekibinin hedeflerine ulaşması için gerekli koçluk ve yönlendirmelerin yapılması, kişisel gelişimlerinin izlenmesi, ekibinin gelişmesi için gerekli desteği verilmesi,
- Ekip motivasyonunun sağlanması, takım bilincinin oluşturulması,
- Takımının performansına ve hedef başarı durumlarına ilişkin raporlarının yöneticisi ile paylaşılması,
- Dış müşteri ile etkin iletişimin sağlanması,
- Verimli bir çalışma için gerekli ortamın ve araçlarının sağlanması,
- Sorumluluğundaki süreçlerin yürütülmesi, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi amacıyla çalışmaların başlatılması ve sonuçlarının değerlendirilmesi,
- Yöneticisi tarafından görevlendirilmesi durumunda projelere ekip üyesi olarak katılımın sağlanması,
- Takımı kapsamında yürütülen süreçleri ve kendisine bağlı pozisyonları Kalite Yönetim Sistemi kapsamında dokümante etmesinin/edilmesinin sağlanması,
- Bilgi Güvenliği Politikaları'na, İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistem dokümanlarına uygun olarak hareket edilmesi ve teknik sahibi olduğu bilgi varlıklarının güvenliğinden iş sahibine karşı sorumlu olunması beklenmektedir.

Çağrı Merkezi Inbound Takım Lideri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Beykoz
İlan Tarihi 27/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Takım Lideri