PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON Çağrı Merkezi- Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi- Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Outbound çağrı karşılayacak,
En az Lise, Tercihen Üniversite mezunu
Konuşma ve dinleme becerisi yüksek,
Problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip,
İnsan ilişkilerinde başarılı, ekip çalışmasına yatkın,
Analitik düşünceye sahip, iş konusunda takipçi,
Zamanı iyi şekilde yönetebilen ve organizasyon yeteneğine sahip,
Diksiyonu düzgün, çözüm odaklı,
Güçlü iletişim becerisi ve telefon görüşmelerini etkin bir şekilde sonuçlandırma yeteneği,
MS Office programlarına hakim,
Hızlı klavye kullanabilme becerisine sahip,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olmak ya da en az 2 yıl tecilli olmak,
İzmir'de ikamet eden adaylar.

Çağrı Merkezi- Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Konak
İlan Tarihi 29/11/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Müşteri Hiz / Müşteri Temsilcisi